مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان خبر داد: 

 تردد بیش از ۶ هزار کامیون‌ فرسوده در استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: 6 هزار و 600 کامیون استان همدان فرسوده شده اند که باید از رده خارج شوند.

 تردد بیش از ۶ هزار کامیون‌ فرسوده در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در حال حاضر بیش از 13 هزار کامیون در سطح استان همدان فعال است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 96 شرکت باری در استان همدان فعال است که در سال گذشته با حمل 10  میلیون تن کالا  9 در صد افزایش داشته است ادامه داد:  این آمار در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز 14 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خاطر نشان کرد: هم اکنون 19 هزار راننده در  بخش حمل و نقل کالا در استان و 3 هزار راننده شاغل در بخش حمل و نقل مسافر با 52 شرکت حمل و نقل مسافر  و فعالیت حدود 29 شرکت  اتوبوسی در استان در حال فعالیت است.

رودباری اذعان داشت: هم اکنون 332 دستگاه اتوبوس و یک‌هزار و 50 دستگاه مینی بوس در حمل و نقل جاده‌ای استان فعال هستند.

این مسئول پیرامون مشکل نوسازی حمل و نقل جاده‌ای استان یادآور شد: از 13 هزار و 400 کامیون 6 هزار و 600 دستگاه از این کامیون‌ها فرسوده هستند که امیدواریم با ارائه تسهیلات فراهم شده در نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای تلاش مضاعف شود.

رودباری در ادامه با بیان اینکه در استان همدان 5 هزار و 400 کیلومتر راه وجود دارد، ابراز داشت: از این مسافت 85 درصد آن آزادراه یعنی 3.5 درصد از آزاده راه های کشور در همدان است.

انتهای پیام/ص.ف

تردد کامیون های فرسوده در جاده ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار